Mbella.pl

HOHOHO! CZAS NA MIKOŁAJA! -20% na WSZYSTKIE NOWOŚCI

[email protected] | +48 500 305 717 | pon. - pt. 10:00 - 15:00 |
Zwroty i reklamacje
ZWROTY

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.


Zwroty prosimy dokonywać według poniższej instrukcji:

 
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

Mbella Butik
Ul. Michalczyka 5, lokal 21.1
2 piętro
53-633 Wrocław

mail: [email protected]

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

PROSIMY O NIE WYSYŁANIE PACZEK ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU (POCZTA POLSKA).
Nie zawsze w lokalu jest właściciel, który może odebrać paczkę za potwierdzeniem odbioru, oraz nie zawsze zostanie przekazane azwio przez pocztę - powodując brak możliwości odbioru paczki na poczcie.

Do pobrania:
Formularz zwrotu:  POBIERZ 

 

REKLAMACJA

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

Mbella Butik
Ul. Michalczyka 5, lokal 21.1
2 piętro
53-633 Wrocław

mail: [email protected]

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności. 

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.

Do pobrania:
Formularz reklamacji:  POBIERZ
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium