Mbella.pl
Zwroty i reklamacje
ZWROTY

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

1. ZWROT ZE ZGŁOSZENIEM INTERNETOWYM

Zwracając produkt poprzez system zwrotów (furgonetka.pl) swoje zamówienie zwrócisz bezpieczniej (sklep będzie mógł śledzić paczkę).
Kliknij w poniższy LINK i zwróć bezpiecznie swoje zamówienie.

KLIKNIJ W SYSTEM ZWROTÓW (KLIK)

Wypełniony formularz zwrotu, który otrzymałaś w wersji papierowej wraz ze zwracanym towarem odeślij na wskazany adres.

2. ZWROT ZE BEZ ZGŁOSZENIA INTERNETOWEGO
 
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

Mbella butik
Ul. Henryka Sienkiewicza 34a / lokal. 11 / 2 piętro
50-335 Wrocław
telefon tylko dla kuriera: 517-160-352
mail: zwroty@mbella.pl

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

PROSIMY O NIE WYSYŁANIE PACZEK ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU (POCZTA POLSKA).
Nie zawsze w lokalu jest właściciel, który może odebrać paczkę za potwierdzeniem odbioru, oraz nie zawsze zostanie przekazane azwio przez pocztę - powodując brak możliwości odbioru paczki na poczcie.

Do pobrania:
Formularz zwrotu:  POBIERZ 

 

REKLAMACJA

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

Mbella butik
Ul. Henryka Sienkiewicza 34a / lokal. 11 / 2 piętro
50-335 Wrocław
telefon tylko dla kuriera: 517-160-352
mail: zwroty@mbella.pl

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności. 

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.

Do pobrania:
Formularz reklamacji:  POBIERZ
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium